Logeerhondje Ricky

Op 7/12/09  kwam er een logeer hondje die heet Ricky.
Mijn zus, ik & mama waren door het dolle heen !!

Hij is lief, braaf & niet echt speels want hij is al 18 jaar!!  (in honden taal 126 jaar)
Hij is zwart met een wit staartje en flap oortjes (heel lief).

Ricky in zijn mand

Ricky in zijn mand

Hij eet niet echt veel maar drinkt wel heel veel…
Hij heeft een dekentje gekregen van ons !!
En zit vaak, als hij geen aandacht krijgt, in zijn mand.
Kijk maar!!

Ricky

Ricky

We laten hem heel vaak uit !!

Ricky met mij buiten

Ricky met mij buiten

Hij blijft 4 dagen dus op 11/12/09 gaat hij weer naar zijn baasje !!

Snik snik 😦 😦 😦 😦 😦

😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉

About Miss Kleuren

Ik ben een meisje van 11 jaar. Mijn hobby's zijn fietsen, zwemmen, buitenspelen en koken.
Dit bericht werd geplaatst in thuis. Bookmark de permalink .

2 reacties op Logeerhondje Ricky

  1. Pingback: ニコラのオランダ生活

  2. Pingback: Miss Regenboog

Geef een reactie

